קמפוס ותשתיות הלימוד

קמפוס הלימודים ממוקם במרכז לרפואה אינטגרטיבית מאחדת בהרצליה, במיקום יפיפה – מול הים והמרינה! הקמפוס מכיל אולם לימוד ותרגול מרווח הכולל מצלמות ומערכת מולטימדיה מתקדמת המאפשרים תיעוד של כלל השיעורים, קליניקות טיפול, ציודים מהמתקדמים בעולם, ומטה משרדים תומך (וגם חנייה בשפע – יש חניון תת קרקעי).

גייסנו את מיטב הטכנולוגיה
נכונים לאתגרי השעה!

בפרט בזמנים בהם השגרה של כולנו מאותגרת במיוחד, עוד מאז ימי הקורונה ועוד יותר בעתות המלחמה, הטמענו טכנולוגיות תומכות למידה מהמתקדמות ביותר.

התלמידים נהנים ממערכת למידה משוכללת:
כלל השיעורים מוקלטים ונשמרים במערכת הלמידה לצפייה חוזרת.
במערכת הלמידה התלמידים יכולים למצוא את מערכי השיעורים ומצגות השיעורים, מאמרים להעשרה ולמידה, וכן את כל המטלות והבחינות לאורך השנתיים.

בנוסף, מקבלים התלמידים חומרי עזר מודפסים ואת הספר רפואה ושבעת החוקים האוניברסליים מאת ד״ר בוטו המלווים אותם לאורך הלימודים.

חוויית הלימודים בקמפוס

בוגרים מספרים על חוויית הלימודים יוצאת הדופן עם ד"ר נאדר, ועל האווירה בקמפוס.

נגן וידאו

ד"ר נאדר בוטו

מייסד השיטה ומנהל המכללה – אודות ייחודיות השיטה, מטרות המכללה, תוכנית הלימודים ולמי התוכנית מתאימה.

נגן וידאו

אודות תכנית הלימודים

תכנית הלימודים, הכוללת כ 640 ש"א ונפרשת על פני שנתיים, מקנה את כלל הידע התיאורטי והמעשי לאבחון וטיפול ברפואה אינטגרטיבית מאחדת. את התוכנית מוביל ד"ר נאדר בוטו, והינו גם המרצה הראשי ברוב הקורסים של התוכנית. במילים אחרות – לומדים ישירות מהמאסטר (:

מסע של התפתחות רוחנית
לתהליך הלימוד יש ערך מוסף וחשוב, מעבר לחומר התיאורטי ולטכניקות הטיפול המלומדות – וזו הצמיחה האישית של כל סטודנט בדרך להיותו מטפל.

הלמידה במכללה הינה מסע של התפתחות אישית! דרך החומר הנלמד, התרגולים המעשיים (אותם כל סטודנט מיישם קודם כל על עצמו), ודרך המסע הקבוצתי והתדר המיוחד אותו מביא ד"ר נאדר (תשאלו את הבוגרים שלנו מה זה אומר…) – לומד כל סטודנט להעמיק את ההיכרות עם עצמו, להיחשף לרבדים רוחניים חדשים, לעבד את המשברים הנפשיים, ולסגל לעצמו דרך חיים חדשה ומיטיבה לרווחה ובריאות – גופנית, נפשית ורוחנית. 

במהלך שנה א', אנו נלמד בעיקר את הבסיס התיאורטי לשיטה – התיאוריה האינטגרטיבית המאחדת על שלל גווניה ואת שיטות האבחון השונות (עפעוף והקוד האנושי), שהן תורה בפני עצמה.

בשנה ב', נרד לפרקטיקה – נתמקד בשיטות האבחון והטיפול באופן מעשי, יחד עם קורסי העמקה שונים. שנה זו כוללת חשיפה מקרוב למרחב הקליניקה, לטיפולים ולתיאורי מקרה מגוונים, כמו גם לתהליכי ליווי שלמים וייחודיים אותם מעניק מרכז הטיפול של ד"ר נאדר למטופליו.

המטרה שלנו – להכשיר מטפלים ברפואה אינטגרטיבית מאחדת, שהם לא פחות ממצוינים! מטפלים אשר צלחו דרך משמעותית עם עצמם, אשר מחוברים לייעוד שלהם ולממד הרוחני שבהם. מטפלים אשר פגשו את "השטח" באופן אמיתי ומלא, תוך שהם קבלו השראה וליווי מהמטפלים והמנטורים הטובים ביותר בשיטה.

הסמכה לרפואת העתיד

הרפואה האינטגרטיבית המאחדת נקראת גם רפואת העתיד, מפני שהיא הרפואה היחידה שמשלבת באופן מלא בין הרפואה הקונבנציונלית לרפואה האלטרנטיבית, בין המדע לרוחניות, ובין הגוף, הנפש והנשמה (או במילים אחרות – בין הממד הביולוגי, האנרגטי, התודעתי והרוחני של האדם).

השיטה הוכיחה עצמה כמספקת מענה יוצא דופן בתוצאותיו, הן לתופעות פיזיות (כגון מחלות כרוניות ומחלות אוטואימוניות), והן למצוקות נפשיות מגוונות (כגון פסיכוזה, חרדות, דיכאון ועוד). תוצאות יוצאות דופן אלה, הן אשר יצרו לשיטה את המוניטין פורץ הדרך שלה, מזה למעלה מ-30 שנה, בארץ ובעולם.

מסלול הלימודים הייחודי אשר פותח ומונחה ע"י ד"ר נאדר בוטו וצוות מרצים בכירים בשיטה, מעניק הכשרה תיאורטית ומעשית בשלל כלי האבחון והטיפול הכלולים בשיטה.
לאחר סיום הלימודים, מקבלים הבוגרים תעודת הסמכה רשמית לטיפול ברפואה אינטגרטיבית מאחדת.

סילבוס שנה א׳

שם הקורס:

החומר הנלמד:

שם הקורס:

החומר הנלמד:

מבוא לרפואה אינטגרטיבית מאחדת

הצורך ברפואה חדשה - הבסיס לתיאוריה של הרפואה האינטגרטיבית המאחדת.

שבעת החוקים האוניברסליים

התיאוריה האוניברסלית, דרכה ניתן להסביר כל תופעה ביקום, בגוף, בנפש ובנשמה.

פיזיולוגיה ואנטומיה

מערכות גוף האדם, תפקיד האיברים השונים, וקשרי הגומלין ביניהם.

פסיכוסומטיקה

הקשר העמוק בין הגוף, הנפש והנשמה, וכיצד כל חלק משפיע על האחר.

הקוד האנושי

מודל הקוד האנושי, פענוח אופיו של כל אדם והתאמת הטיפול לפי תווי הפנים.

פתולוגיה אנרגטית ופיזית

ההיבטים הפיזיים והנפשיים מאחורי הפתולוגיות השונות בגוף האדם.

תזונה

הקשר בין תזונה לחיוניות ובריאות, ובניית תפריט בהתאם לקוד האנושי של המטופל.

עולם הרוח והפרעות פסיכיאטריות

מבנה עולם הרוח, המקור לפתולוגיות הקשורות בנפש האדם, והטיפול במתאים ברוח השיטה.

עפעוף

לימוד טכניקת העפעוף, המשמשת ככלי לאבחון משברים נפשיים וחסימות אנרגטיות.

קבוצת התפתחות (גם בשנה ב)

קבוצת התפתחות תהליכית, לצמיחה רוחנית וחקירה פנימית משותפת.

עזרה ראשונה CPR

לימוד ביצוע החייאה ומתן מענה מיידי של עזרה ראשונה במידת הצורך.

סילבוס שנה א׳

החומר הנלמד:

מבוא לרפואה אינטגרטיבית מאחדת -
הצורך ברפואה חדשה - הבסיס לתיאוריה של הרפואה האינטגרטיבית המאחדת

שבעת החוקים האוניברסליים -
התיאוריה האוניברסלית, דרכה ניתן להסביר כל תופעה ביקום, בגוף, בנפש ובנשמה.

פיזיולוגיה ואנטומיה -
מערכות גוף האדם, תפקיד האיברים השונים, וקשרי הגומלין ביניהם.

פסיכוסומטיקה -
הקשר העמוק בין הגוף, הנפש והנשמה, וכיצד כל חלק משפיע על האחר.

הקוד האנושי -
מודל הקוד האנושי, פענוח אופיו של כל אדם והתאמת הטיפול לפי תווי הפנים.

פתולוגיה אנרגטית ופיזית -
ההיבטים הפיזיים והנפשיים מאחורי הפתולוגיות השונות בגוף האדם.

תזונה -
הקשר בין תזונה לחיוניות ובריאות, ובניית תפריט בהתאם לקוד האנושי של המטופל.

עולם הרוח והפרעות פסיכיאטריות - מבנה עולם הרוח, המקור לפתולוגיות הקשורות בנפש האדם, והטיפול במתאים ברוח השיטה.

עפעוף -
לימוד טכניקת העפעוף, המשמשת ככלי לאבחון משברים נפשיים וחסימות אנרגטיות.

קבוצת התפתחות (גם בשנה ב) -
קבוצת התפתחות תהליכית, לצמיחה רוחנית וחקירה פנימית משותפת.

עזרה ראשונה CPR -
לימוד ביצוע החייאה ומתן מענה מיידי של עזרה ראשונה במידת הצורך.

סילבוס שנה ב׳

שם הקורס:

החומר הנלמד:

FEEL & TTRT

לימוד שתי טכניקות טיפול - FEEL לשחרור פוביות ופחדים, ו-TTRT לשחרור טראומות.

שטיפה אנרגטית

לימוד טכניקת הטיפול - השטיפה האנרגטית, לשחרור חסימות אנרגטיות בגוף ועיבוד המשברים הרגשיים והשבת האיזון האנרגטי.

אבחון דרך הקוד האנושי

שימוש בקוד האנושי ככלי טיפולי - התאמת התקשורת, התזונה והיעוד האישי.

יחסי מטפל מטופל

הדינמיקות השונות בחדר הטיפולים וההתמודדות עימן, גיבוש הזהות הטיפולית ועוד.

ניהול קליניקה

הקניית כלים ליציאה לדרך עצמאית, הצעדים לפתיחת קליניקה ואת התשתית לניהול נכון.

מיניות

הפתולוגיות הקשורות במיניות וטיפול ממוקד בבעיות הקשורות במיניות וייעוץ זוגי.

טיפול בילדים

הפתולוגיות נפוצות בקרב ילדים וטיפול ממוקד בילדים וייעוץ להורים.

התמכרויות

ההיבט הנפשי מאחורי התמכרויות, סוגי ההתמכרויות, וטיפול ממוקד בהתמכרויות וייעוץ משפחתי.

סרטן

ההיבט הנפשי מאחורי הסרטן, פתולוגיה של סוגי סרטן, וטיפול ממוקד בסרטן כולל ייעוץ תזונתי.

סילבוס שנה ב׳

החומר הנלמד:

FEEL & TTRT -
לימוד שתי טכניקות טיפול - FEEL לשחרור פוביות ופחדים, ו-TTRT לשחרור טראומות.

שטיפה אנרגטית -
לימוד טכניקת הטיפול - השטיפה האנרגטית, לשחרור חסימות אנרגטיות בגוף ועיבוד המשברים הרגשיים והשבת האיזון האנרגטי.

אבחון דרך הקוד האנושי -
שימוש בקוד האנושי ככלי טיפולי - התאמת התקשורת, התזונה והיעוד האישי.

יחסי מטפל מטופל -
הדינמיקות השונות בחדר הטיפולים וההתמודדות עימן, גיבוש הזהות הטיפולית ועוד.

ניהול קליניקה -
הקניית כלים ליציאה לדרך עצמאית, הצעדים לפתיחת קליניקה ואת התשתית לניהול נכון.

מיניות -
הפתולוגיות הקשורות במיניות וטיפול ממוקד בבעיות הקשורות במיניות וייעוץ זוגי.

טיפול בילדים -
הפתולוגיות נפוצות בקרב ילדים וטיפול ממוקד בילדים וייעוץ להורים.

התמכרויות -
ההיבט הנפשי מאחורי התמכרויות, סוגי ההתמכרויות, וטיפול ממוקד בהתמכרויות וייעוץ משפחתי.

סרטן -
ההיבט הנפשי מאחורי הסרטן, פתולוגיה של סוגי סרטן, וטיפול ממוקד בסרטן כולל ייעוץ תזונתי.

סטאז׳ ותעודת ההסמכה

הלימוד המעשי מקיף ונוגע בכלל המרכיבים של תהליך הטיפול – החל משלב הכנת המרחב וקבלת המטופל, דרך יישום בפועל ותרגול רב של פרקטיקות האבחון והטיפול השונות, ועד לאופן סגירת הטיפול, עיבוד התהליך התודעתי עם המטופל, הדרכה לרווחה בריאותית ואופן מעקב.

במסגרת הלימוד המעשי הסטודנטים מלווים ע"י סופרויז׳ן קבוצתי המונחה על ידי מנחה בכיר, מטפל בשיטה ובעל ניסיון רב.  

לאורך תקופת הסופרויז׳ן, התלמידים זוכים לטפל בטכניקות השונות של השיטה, לפענח את מבנה אישיות של המטופל על פי לקוד האנושי ולהתאים תזונה למצב בריאותו, כשהם מקבלים משובים מהמנחים שלהם, לומדים מהתהליך, משתפרים ומשתכללים עד סיום תהליך הסטאז׳.

לאחר השלמת הסטאז', מוענקת תעודת הסמכה רישמית לטיפול ברפואה אינטגרטיבית מאחדת.

אינטגרציה מקצועית

מטפלים משיטות אחרות שסיימנו את תוכנית הלימודים במכללה משתפים – מה ההבדל בין רפואה אינטגרטיבית מאחדת לשיטות אחרות.

נגן וידאו
  •  
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
  •  
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן